[NUUG kart] Da skal wikien være oppdatert på primærveier.

Hans Olav Skogstad elgvenn2 at online.no
Fri Jul 16 15:31:15 CEST 2010

Grunnen til at jeg har siste versjon, er nok fordi jeg har "hektet innpå"
andre veier slik at 222 har fått en eller flere nye noder.
Husker ikke å gjort noe spessielt med 222 i seg selv, muligens
rundkjøringene som har poppet opp i Hamar sentrum siste året er noe jeg
har vært borte å klådd på. :-)

MVH
Hans Olav Skogstad