[NUUG kart] Oppdatering av hovedveier på wiki.

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Fri Jul 16 01:19:59 CEST 2010

Sigurd

Flottings.

Greit å sette inn link til det du snakker om (ikke alle som bruker
wikien...):
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hovedveiene_i_Norge

Oppdaterte også 5xx med linker til nominatim-søk.

Er det noen spesiell grunn til du ønsker at folk skal skrive navnet sitt på
listen eller skrive mail hit? Og hvem mener du er "responsible"? Den som
opprinnelig tegnet veien? Det meste fremkommer vel av historien for hvert
objekt?

Hele listen på wikien burde forøvrig blitt erstattet av en automatisk
generert side f.eks etter malen til wikipedia...

Gorm E. Johnsen