[NUUG kart] Oppdatering av hovedveier på wiki.

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Fri Jul 16 01:25:00 CEST 2010

On Friday 16 July 2010 01:19:59 Gorm E. Johnsen wrote:
> Sigurd
>
> Flottings.
>
> Greit å sette inn link til det du snakker om (ikke alle som bruker
> wikien...):
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Hovedveiene_i_Norge
>
> Oppdaterte også 5xx med linker til nominatim-søk.
>
> Er det noen spesiell grunn til du ønsker at folk skal skrive navnet
sitt på
> listen eller skrive mail hit? Og hvem mener du er "responsible"? Den
som
> opprinnelig tegnet veien? Det meste fremkommer vel av historien
> [...]
Jeg vil bare gjerne få tilbakemelding fra de som faktisk har gjort
jobben at veien er komplett, den er tegnet i osm, men man kan jo
ikke være sikker på at den virkelig er komplett før den som har gjordt
jobben gir tilbakemelding om det. Skal jeg heller legge inn "rumoured
to be complete", for det er jo dumt om veier blir stående delvis ferdig
fordi jeg oppdaterte dem som ferdig på wikien. :-)

--
Opuskreator Stordal ad laur VVSOP grand crue I i DNM95