[NUUG kart] Brede stier

Michael Eric Menk mikemenk at yahoo.no
Fri Jun 4 23:51:41 CEST 2010

On 06/04/2010 11:30 AM, Sverre Didriksen wrote:
> [...]
Hmm, obs stier, ikket siter... :-O

> I urbane strøk ville jeg si dette er en footway slik du har tegnet den,
> mens langt inne i skogen ville jeg sagt path.

Hva er langt inne i skogen. "langt inne i skogen" varierer fra etter
hvor urbant enn bor...

Dersom det er et stykke av en sti i f.eks. Jotunheimen, som for et
stykke blir veldig flatt og fint, bør det ikke endre til f.eks. footway.
Men det bør ikke være et skille om enn er lite urbant så er det path.

--
Michael Eric Menk
Linkedin: http://no.linkedin.com/in/mikemenk