[NUUG kart] Ny GPS

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Fri Mar 5 10:54:30 CET 2010

Bjørn Kvisli wrote on 04.03.2010 21:24:31:

> From: Bjørn Kvisli <bjorn.kvisli at gmail.com>
> To: kart at nuug.no
> Date: 04.03.2010 21:25
> Subject: Re: [NUUG kart] Ny GPS
> Sent by: kart-bounces at nuug.no

> Fint, jeg har allerede sendt tilbake 60csx til bytting og håper at min
Oregon
> 450 ankommer i tide til at jeg kan prøve den i helgen.
> -Bjørn

Jeg er litt skeptisk.  Kjøpte en Oregon 550 tidligere i vinter. Den er
bedre enn Oregon 300, men klart dårligere enn Colorado og for ikke å
snakke om 60-modellene når det gjelder lysstyrke. Vil vel tippe at Oregon
450 er omtrent som 550, med mindre de har fått til noe veldig
revolusjonerende.