[NUUG kart] Landsdeler eller distrikter i OSM

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Mar 23 09:13:28 CET 2010

På grunn av den sterke motstanden og diverse andre gjøremål har eg ikkje følgt opp debatten. Eg har heller ikkje lagt til fleire landsdelar. Eg glemte å slette dei to eg hadde lagt inn, dei er berre å slette.

Problemet er Nominalism. No kan du søke på sørlandet og få det opp ( http://nominatim.openstreetmap.org/search?q=sørlandet ). Denne informasjonen går tapt. Dette er geografisk informasjon og burde vert med i OSM. Er det nokon som har ein betre måte å legge distrikta og landsdelar inn i OSM på?

Det hadde vert kjekt om du kunne søke opp østerdalen eller sunnmøre i OSM. Det kan du ikkje i google.