[NUUG kart] Digi: "Norgeskart med fri lisens"

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Oct 19 13:31:05 CEST 2010

Den 19. okt. 2010 kl. 13.14 skrev Sverre Didriksen:

> Da må vi kanskje ha en henvisning på kartet vårt om at vi har brukt data fra Kartverket? Det er jo litt morsomt. :)
>
> -Sverre

Ettersom dataa var gitt ut i PD er det framleis gitt ut i PD så me kan fint bruke det fortsatt. Det einaste som er forsjellig er at når eg såg på det fann eg ikkje N5000 i vektorformat. Det er mulig å importere på nytt frå vektorformatet, men dette er ein stor jobb sidan kommunegrensene er endra mykje etterpå.

Det står på http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Potential_Datasources#N5000 Her er e-posten frå kartverket frå nesten to år sidan. Eg meiner "Public Domain" som er gyldig sidan ein opphavsperson kan gi frå seg alle rettar til eit verk som er likegyldig med PD.
Sent: Monday, November 10, 2008 12:36 PM
Subject: RE: Betingelser for bruk av N5000-kart

Hei

N5000 Kartdata er et gratis datasett som du fritt kan benytte.

Ved publisering setter vi pris på at det påføres:
”Kartgrunnlag: Statens kartverk”

Med vennlig hilsen

Nils Flakstad
Fagdirektør