[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Erling Thingelstad ethingelstad at gmail.com
Sat Oct 30 16:50:08 CEST 2010

Jeg stusset også på dette når jeg ville legge inn litt data for et års tid
siden. Jeg kontaktet ham via openstreetmap og fikk dette svaret:

Fra stallis
Emne Re: Rådata
Dato 26 september 2009 kl. 22:57

On Sat Sep 26 18:55:31 UTC 2009 Erling Thingelstad wrote:

> Og videre:
> Ellers ser jeg at du har lagt inn Odderhei og Fidjeåsen og masse mer
utover i Randesund, og det er kjempebra! Men alt dette er så detaljert at
jeg blir litt redd. Har du virkelig samlet inn så mye underlagsdata? Eller
sitter du og tegner av kart? Jeg håper ikke du tar det ille opp at jeg spør
om dette, men jeg vil ikke at et så godt prosjekt som OpenStreetMap skal
ødelegges.

> Erling

som sagt sitter jeg med en del rådata, kjørt en del i byen bl.a taxi så ja
all rådata er lovelig

arild