[NUUG kart] Åpenbart kopiert informasjon

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Sat Oct 30 16:01:36 CEST 2010

Brukeren har tilsynelatende ignorert meldinga di sidan han har lagt inn vegar etterpå. Dersom du ikkje får kontakt med han i det heile bør du kontakte http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Data_working_group

> Jeg har gått opp to steder med GPS. Tenkte bare å fjerne veiene som er
> lagt inn feil, og legge dem inn på nytt basert på GPS-loggen. Er dette
> dumt?
Det er heilt OK å fjerne vegane du er sikker på at er feil å gå opp dine eigne.

> Jeg tenker mer på slik det er lagt inn her:
Etter å ha sett på dette området ser det ut som om det er dei gamle vegane som er lagt inn. Kart nyare enn ca. 6 mnd samsvarer med satelittbileta. Er du sikker på at det ikkje er terenget som er endra seg sidan det blei lagt inn?

Ellers synst eg dette er ei alvorlig sak dersom det er slik at ein brukar har teikna over frå andre kart. Spørsmålet er kor mykje som er omfatta. Det ser ut som om ivertfall nokon av dei nyaste endringane ikkje er komme frå andre kart.

Gnonthgol