[NUUG kart] Kollektivkart

Kai Stian Olstad kart at olstad.com
Sun Apr 3 22:50:10 CEST 2011

On 02. april 2011 19:52, Vidar Gundersen wrote:
> Disse er konvertert til OSM-XML formatet, men ikke lastet opp enda.
> Jeg vil gjerne at noen ser på de og gir tilbakemeldinger på det de
> ser, før det lastes opp: Jeg ser for meg å scripte fletting av
> skinnegående stoppesteder, men å laste opp alle buss-stopp med fare
> for duplisering.

Jeg sjekket noen busstopp og mange av dem har kun en stopp som dekker
begge sider av veien.
Plasseringen av den soppen en ca midt imellom de to stoppene, det blir
kanskje litt for unøyaktig og mangelfull?
Men det er kjekt å få inn metadatene så en import er kanskje like greit
for så å rydde opp i etterkant.

--
Kai Stian Olstad