[NUUG kart] Kartleggingssamling i Bergen

Gisle Sælensminde gisle at snirklasjon.no
Wed Apr 6 13:15:55 CEST 2011

Jeg og gnonthgol (også kjent som Knut Karevoll) har bestemt oss for å
lage kart i Arna i Bergen nå førstkommende lørdag. Vi håper selvsagt at
vi får med oss så mange som mulig på dette.

Vi starter på parkeringsplassen ved Øyrane Torg kl 11.00 (Vi møtes
nermest elven, og ikke senteret). Det går tog fra Bergen kl 10.35.
Ellers kan jeg plukke opp folk med bil. De som ønsker det kan sende meg
en epost. Jeg har sykkelstativ på bilen, og kan ta med et par sykler.
Dette er et område som trolig er best å kartlegge på sykkel.

Etterpå å ha laget kart noen timer, samles vi på Bien på Danmarksplass,
der det er både Wifi og mulighet for mat og drikke.

Kartreferanse Øyrane Torg/Arna:

http://www.openstreetmap.org/?mlat=60.42133&mlon=5.4634&zoom=15&layers=M

Kartreferanse Bien:

http://www.openstreetmap.org/?mlat=60.3769&mlon=5.3389&zoom=17&layers=M