[NUUG kart] fyrlykter

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Wed Apr 6 21:43:58 CEST 2011

Onsdag 6. april 2011 skreiv Håkon Stordahl:

>Vet egentlig ikke hva som er riktig. På de fyrlyktene jeg har justert
>har jeg i hvertfall lagt til man_made=lighthouse, men det kan sikkert
>diskuteres om dette bør brukes på alle småfyrene.

Det finst òg ein man_made=beacon (omsett til «fyrlykt» i norsk JOSM). Som
vanlig er det omstridt om det er nokon forskjell på beacon og lighthouse, so
ein eventuell teoretisk forskjell vil i alle tilfelle vera verdilaus. Me kan
derfor tagga alt som man_made=lighthouse. Ein kan uansett bruka informasjonen
i seamark:type om ein er interessert i meir informasjon.

>Har også lagt til
>name-tag på noen av dem jeg kjenner navnet på.

OK. No har eg gjort det same på lyktehuset «mitt». Eg brukte utdrag av
seamark:name, og lot seamark:name stå som det gjorde.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org