[NUUG kart] Bing foto

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Mon Apr 11 10:20:43 CEST 2011

Den 11. apr. 2011 kl. 00.32 skrev Gorm E. Johnsen:

> Kan hende noen har spurt om dette før, men...
> Bergen ga jo vekk gode flyfoto til Google en gang i tiden.
> Noen som har spurt om også osm kan få bruke disse bildene?

Eg finner ingen steder at Google fekk flyfoto gratis. I http://www.bt.no/forbruker/vitenskap/article259959.ece står det foresten om det.
Der står det jo så varmt om korleis målet til Bergen kommune er at dataane skal vere tilgjenglige for alle istedenfor å ligge å smuldre på eit loft. Det er jo lov å spørre med henvising til BT sit intervju.

Dei nyaste flyfoto eg finn er frå 2009 og dekker heile bergen kommune (men ikkje ein meter meir) med toppkvalitet ortfoto. Dei kan visast på http://www.bergenskart.no/bergen/ (det hadde vert eit domene for OSM).

Gnonthgol