[NUUG kart] Bing foto

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Apr 11 12:58:57 CEST 2011

On Mon, 11 Apr 2011 10:20:43 +0200, Gnonthgol <gnonthgol at gmail.com> wrote:

> Eg finner ingen steder at Google fekk flyfoto gratis. I
> http://www.bt.no/forbruker/vitenskap/article259959.ece står det foresten
om
> det.
> Der står det jo så varmt om korleis målet til Bergen kommune er at
dataane
> skal vere tilgjenglige for alle istedenfor å ligge å smuldre på eit
loft.
> Det er jo lov å spørre med henvising til BT sit intervju.

Bergen kommmune opplyser på nettsidene sine om at ein som privatperson kan
kjøpa ortofo for kroner 358 per eigedom (bruksnummer).

Men om ein tok kontakt, kunne det jo henda dei ville vera *snille* og la
OSM bruka fotoa vederlagsfritt for *våre formål* (altso *ikkje* ei generell
fribruksavtale).

I ein eventuell offisiell førespurnad kan det forresten vera greitt å
nemna andre som har gjort det same, eks. Microsoft/Bing:
http://www.bing.com/community/site_blogs/b/maps/archive/2010/11/23/bing-engages-open-maps-community.aspx

Avtalevilkåra der er for øvrig tilgjengelig på
http://opengeodata.org/microsoft-imagery-details

--
Karl Ove Hufthammer