[NUUG kart] Kollektivkart

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Apr 12 17:51:46 CEST 2011

Karl Ove Hufthammer wrote on 12.04.2011 17:37:04:

> Fredag 1. april 2011 skreiv Tor Christian Tovslid:
>
> Ser no at eit kollektivkart i beta no er tilgjengelig på
> http://www.openstreetmap.no/
>
> Og det var skikkelig fint. Mykje varmare og behageligare
> fargar enn standard OSM-Mapnik.

Ja, fargene på kartet er veldig flotte. Men jeg synes kollektivlinjene og
holdeplassene ikke kommer godt nok frem. Fargene er litt for like
bakgrunnen.  Litt justering så blir det bra. Og så bør nok elvene justeres
ned kanskje til noe i nærheten av slik vann og sjø er.

Gleder meg til å se hvordan det blir med litt importerte data. :)  Dette
blir veldig bra!