[NUUG kart] Gatenavnlister (var Re: Bing foto)

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Thu Apr 14 18:20:28 CEST 2011

Onsdag 13. april 2011 skreiv Gorm E. Johnsen:
>Husk at vi kan bruke postadresseboken fra posten.no også. Fri bruk.
>Mekket denne for litt siden (utdatert nå):
>http://gorm.cc/epab/osm_epab_diff.php for Stavanger.
>
>http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Postadresseboka

Postadresseboka er jo ein *fantastisk* ressurs. Om denne er nokolunde
komplett, kan me utføra automatisk «stavekontroll» for heile landet! :-)

Eg held for øvrig på og testar litt med Hunspell. Om det er nokon som
kan henta ut eit uttrekk av alle vegar innanfor Bergens kommunegrenser
(gjerne med informasjon om kva highway-tagg som er brukt) i eit enkelt
tekstformat, hadde eg sett pris på det.

(Viss ikkje, tar eg berre ein firkanta boks som dekker eit nokolunde stort
område innanfor grensene, og XSLT-ar meg fram til eit brukbar tekstfil.
Skal uansett berre brukast til enkel testing.)

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org