[NUUG kart] Gatenavnlister (var Re: Bing foto)

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sat Apr 16 13:13:57 CEST 2011

Fredag 15. april 2011 skreiv Karl Ove Hufthammer:
>Det er no gjort. Eg fann ein Perl-modul som støtta Hunspell. Eg har ikkje
>programmert i Perl før, men det var ganske greitt å få denne til å verka
>med litt klipp-og-lim. :-)

Og no er første versjon av veg- og gatenamn-sjekkesystemet klart.
Last ned frå http://huftis.org/kritikk/osm-stavekontroll.tar.bz2

Kort bruksrettleiing (men les fila «LESMEG» òg):

  1  Lagra eit OSM-utdrag (for eksempel med JOSM) med etternamnet .osm
  2  Skriv «make»

Det vert no utført ein automatisk kontroll av alle veg- og gatenamna (pluss
gangvegar og sånt) i OSM-fila, og laga ei HTML-oversikt med forslag til rett
skrivemåte. Eksempel for delar av Bergen:

  http://huftis.org/kritikk/storbergen.html

Forslag til forbetringar er sjølvsagt velkomne.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org