[NUUG kart] Gatenavnlister (var Re: Bing foto)

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Apr 26 19:26:49 CEST 2011

Tysdag 26. april 2011 skreiv Gisle Sælensminde:
>Nå begynner det å bli virkelig nyttig, siden det nå går an å finne ut
>hvor veiene er.
>
>Jeg rettet mye i går, men det ser ikke ut som om dette er med i den
>siste oppdateringen din. Kan det stemme?

Nei, endringane skal vera med. Eg retta òg ein del i går, og dei rettingane er
iallfall med. Men ver obs. på at ein «veg» er ein veg slik OSM definerer det.
Ein fysisk veg altså kan ha fleire OSM-vegar. Eit eksempel er Myrdalsskogen,
som eg trur du i går retta til Myrdalskogen (som er rett, viss nokon lurte –
eg har sjekka med gatetabellen til kommunen). Der endra du fleire vegar, men
gløymte ein.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/