[NUUG kart] Nasjonale sykkelruter: Opprydding i relasjoner

Kjell Arne Olsen kjarnol at gmail.com
Thu Apr 28 11:19:03 CEST 2011

Mjøstråkk er en regional rute som delvis følger nasjonal rute 7.

Jeg har forresten sett at "noen" har lagt til feil trasé for rute 7 mellom
Hamar og Brumunddal, antagelig etter Veidirektoratet/SLFs kart, som er feil.
"Min" relasjon er riktig, i hvert fall etter skiltingen ;-) Ser at det er
avvik nord for Moelv også, mener at min relasjon er riktig der også, men vil
gjerne sjekke for sikkerhets skyld.

Kjell Arne