[NUUG kart] Bussruter Oslo

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Wed Dec 14 12:44:57 CET 2011

On Wed, 14 Dec 2011 10:47:42 +0100, Vidar Gundersen wrote:

> Jeg har lagt inn flere bussruter blant rutenummerne 20-50 i Oslo.

Flott!

> Noen steder er det vanskelig å dedusere riktig kjørealternativ basert
> på bussholdeplassene.
> Andre steder, som regjeringskvartalet og Økern (kryss Ring3 - Østre
> Aker vei -- forresten mangelfult kartfestet?) er det umulig hvis man
> ikke har tatt buss der nå.
> Kan noen hjelpe med kontroll og korreksjoner?

Har ikke tatt buss der, så jeg kan bare gjette at bussrute 67 går den
samme veien som det er naturlig å kjøre bil. Men hvis det er godt nok,
kan jeg legge til delene av ruta som jeg tror mangler. Det vil uansett
bare være midlertidig siden Økernkrysset er under ombygging. Det har
også kommet ny bussholdeplass der.