[NUUG kart] Falske buss- og T-banelinjer

Håkon Stordahl hakon at stordahl.org
Mon Dec 19 22:07:11 CET 2011

Hallo. Ønsker ikke å fokusere for mye på enkeltbrukere her, men i dette
tilfellet føler jeg at jeg bør si i fra, til tross for det han ber om:

On Sun, 18 Dec 2011 09:51:29 +0100, Bilal1101 wrote:

> Bilal1101 has sent you a message through OpenStreetMap with the
> subject Re: T-bane under Oslofjorden?:
>
> Hei Haakonst ikke si det til noen men jeg driver kun å lager falske
> busslinjer og T-bane linjer det er gøy tenk deg at da kan du lage
> akkurat som du vil.

Jeg har bare sjekket et par av de endringene han har gjort, men det ser
ikke ut til at han spøker. Har ikke så god oversikt over busslinjer, i
Oslo men forsøkte å slå opp f.eks. disse (25B og 734) på trafikanten.no,
og det ser ikke ut til at de eksisterer:

Et par andre endringer er allerede tilbakestilt: