[NUUG kart] «Vet ikke hvor hun kan ta bussen»

Trond Engen trond at engen.priv.no
Mon Dec 19 21:06:55 CET 2011

Hei.

Beklager, jeg sendte svaret feil.

(Og unnskyld at jeg topp-poster.)

----- Forwarded message -----
Fra: "Trond Engen" <trond at engen.priv.no>
Til: "Petter Reinholdtsen" <pere at hungry.com>
Emne: Re: [NUUG kart] «Vet ikke hvor hun kan ta bussen»
Dato: man., des. 19, 2011 21:01

Nei, det var vel litt drøyt. La meg snu litt på den:

1. De som begynner å saumfare busstraséene kan gjøre lurt i å tenke over om de ser mer som er verd å registrere enn rullestoladgang.

2. De som jobber med koder, database eller utvikling av webkart kan tenke på at det fins en hel verden med terminologi og klassifisering.

--
Trond Engen
(fra mobilen -- beklager stilen)----- Reply message -----