[NUUG kart] «Vet ikke hvor hun kan ta bussen»

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Thu Dec 22 14:36:13 CET 2011

I jobbsamanheng kjem eg til å snakke med dei som står bak
tilgjengelighet.no i januar. Det er visst 9 fylkeskommunar som er
pilotar for satsing på "tilgjengelighet". Det bør altså vere rom for
initiativ frå OSM her.

I Italia har dei hatt eit prosjekt som har nytta OSM, eg har ikkje
sett nøye på det, men dei burde iallfall ha ei oversikt over aktuelle
taggar:
http://www.accessoliberatutti.it/

--
Guttorm