[NUUG kart] «Vet ikke hvor hun kan ta bussen»

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Dec 22 20:05:42 CET 2011

[Guttorm Flatabø]
> I jobbsamanheng kjem eg til å snakke med dei som står bak
> tilgjengelighet.no i januar. Det er visst 9 fylkeskommunar som er
> pilotar for satsing på "tilgjengelighet". Det bør altså vere rom for
> initiativ frå OSM her.

I denne forbindelse kan det være verdt å nevne at FiksGataMi har egen
kategori "universell utforming" tiltenkt rapportering av problemer for
funksjonshemmede, som kan brukes for å markere hvor f.eks. blinde og
rullestolbrukere ikke kan delta på like vilkår med oss uten slike
utfordringer.

Besøk <URL: http://www.fiksgatami.no/ > for å rapportere slikt. :)
--
Vennlig hilsen