[NUUG kart] Hei

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Tue Jul 26 22:19:26 CEST 2011

Marius

Velkommen til osm!

Ja, her er det bare å spørre i vei!

Men du finner nok svar på mange spørsmål i wikien:
Beginners guide: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Beginners%27_Guide
Norske forhold: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features
Om det skulle mangle noe der, er det fint om du etterlyser det, slik at noen
(du?) kan skrive litt om det eller forbedre/fremheve noe eksisterende stoff.

Lykke til!

Gorm E. Johnsen