[NUUG kart] Nå kan vi leke med data fra Bymiljøetaten!

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu Jun 16 00:36:55 CEST 2011

2011/6/15 Håkon Stordahl <hakon at stordahl.org>:

> Hallo. Jeg fjernet to duplikatnoder fra D6-12 med qgis, og ogr2osm ser
> dermed ut til å virke. Her er en zip-fil med shape- og tilhørende filer.

takk.
videre arbeid: jeg ser for meg å lage en fil (gpx/osm) for hver tursti
og hovedsykkelrute, slik at det blir lettere å jobbe med å komplettere
disse og splitte/samle til relasjoner.
jeg har observert unøyaktigheter i turvei-datasettene, så "import" vil
antagelig i hovedsak være å trace manglende biter delvis etter Bing
Sat med disse som støtte.