[NUUG kart] Idrettsanlegg (var Goopen 2011)

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Thu May 12 21:40:51 CEST 2011

hva gjør vi videre med idrettsanleggsregisteret?
jeg har konvertert og delt opp i mindre filer basert på tilfeldige og
hyppige brukte verdier.
http://www.vidargundersen.com/idrettsanlegg/

gjøre filene tilgjengelig i et Git repository for plukkimport
hvor man legger tilbake filene uten det som ble importert?

dele opp kommunevis eller fylkesvis istedet?

fjerne det som opplagt er feil utenfor Norges grense og dunke alt inn?
jeg er selv skeptisk, men da nyter vi godt av OSM sitt API og at
bidragsytere kan rette på det etterhvert.

eller kanskje vi ikke vil ha dette inn i det hele tatt?
og la Sverre Lunde-Danbolt i FAD få rett i at det
er lite interesse for bruk av offentlig frigitte data.