[NUUG kart] "... Gjelder gjennomkjøring" => access=destination ?

Gnonthgol gnonthgol at gmail.com
Tue Oct 11 12:25:15 CEST 2011

su. den 09. 10. 2011 klokka 22.23 (+0200) skreiv Rudolf Maurer:
> kanskje litt dumt spørsmål: Jeg ser på mindre veier ofte skilt "Forbudt
> for motorvogn" med en ekstra skilt under som sier "Gjelder
> gjennomkjøring". Noen ganger heter det også "Gjelder gjennomkøring til
> ..." - se vedlegg.
>
> Er det riktig til å bruke access=destination her? Routable kart skal vel
> få informasjon at dette kan ikke være kortest vei til mål.

Det er rett å bruke access=destination ja. Eller kansje bedre
motor_vehicle=destination .

Det er litt meir uklart korleis du skal teikne "Gjelder gjennomkøring
til ..." skilt. Det står ikkje så mykje om korleis access=destination
skal tolkest av rutingalgoritmer. Eg antar at dei fleste setter ein
ganske høg kostnad på vegen slik at algoritmen velger ruter som gir
minst mulig køyring i access=destination. Dette er ikkje garantert at
algoritmen kjem fram til det same husnummeret som står på skiltet.

Det er kansje mulig å legge inn ein liten motor_vehicle=no veg slik at
du tvinger algoritmene til å ikkje velge denne vegen.

> Vil så gjerne legge dette inn i wikien, til de neste som lurer :-)

Bra om du vil utvide wikien.

Gnonthgol