[NUUG kart] Kart nord for 60 grader

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Tue Aug 7 22:45:10 CEST 2012

Meldinga di var ikke gjennom mailinglista, så jeg slenger den tilbake
så folk kan se svaret.

Det er riktig at jeg ikke har åpna for tredjepartsbruk. I alle fall
ikke helt åpent. Hvis noen henvender seg om å bruke kartet så tar jeg
det der og da. Det eneste som er åpent er å embedde kartet på andre
nettsteder. Det er mer info om det på http://www.turkompisen.no . Det
er mye pga kostnader at jeg ikke kan gi det fritt ut. Det koster meg
litt i året å drifte serverene.

Enig at det hadde vært fint med et generisk høydekurvekart med ASTER
data. Men trur ikke jeg lager det med det første :-)

Ellers er det jo ikke noe problemer med å lage høydeprofiler av
ASTERdataene. Det står på lista mi for Turkompisen, men sjølsagt er
det et problem med høla som det dessverre er ganske mange av.

Espen

--
Mer om meg på:
http://about.me/espenisaksen