[NUUG kart] Kart på finn.no bruker OSM

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue Aug 28 10:50:50 CEST 2012

Takk for info. Det var veldig interessant å høre.

Vi har jo sett stor vekst i dataene de siste årene, så jeg vil nok gjette
på at vi kanskje om noen år vil kunne ha data som er gode nok til denne
typen kart. Mend et får jo tiden vise.  I tillegg har flyfotoene vi har
tilgjengelig blitt bedre og bedre og det er til stor hjelp for inntegning
av mange typer detaljer.

-Sverre

<sverre.didriksen at usit.uio.no