[NUUG kart] Bomstasjoner (var Turkartdata i Sørum kommune)

Espen Isaksen espen at espenpost.com
Tue Dec 18 14:51:44 CET 2012

Gjennom svar fra Anders i Sørum så klarte jeg å få tak i dataene her:
http://kart.sorum.kommune.no/arcgis/rest/services/Turkart/Skiloype/MapServer/generateKml

De kan åpnes i Google Earth fra denne sida og hvis de lagres fra Google
Earth så får du tak i dataene direkte:

https://dl.dropbox.com/u/8829/sorum_tur.gpx
https://dl.dropbox.com/u/8829/sorum_ski.gpx

Men Anders jobber ikke i Sørum lengre så det bør kanskje sjekkes opp litt.

Espen