[NUUG kart] Nye veier som raskt dukker opp i google

Gorm E. Johnsen nuug at gorm.cc
Wed Dec 19 12:19:58 CET 2012

Tja. Tipper det skjer så lenge gps-en er på og du har godtatt at det skjer.
Mener det kom et spørsmål om dette når jeg fikk min nye android her om
dagen.
Dessuten: Kanskje ikke så nyttig at disse dataene blir høstet mens du
faktisk navigerer, for da følger du vel gamle veier :-)

-gorm

Gorm E. Johnsen