[NUUG kart] Postadresseboka

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun May 20 19:37:13 CEST 2012

su. den 20. 05. 2012 klokka 18.44 (+0200) skreiv Håkon Stordahl:
> Men med den nye utgaven har det også kommet ganske strenge
> restriksjoner på bruken:
>
> http://adressesok.posten.no/nb/pages/usage_terms
>
> Dette er kanskje ingen stor sak, men jeg lurer på om jeg kan anta at
> tillatelsen som Posten har gitt fortsatt gjelder, eller bør jeg ta
> kontakt med Posten for å avklare dette?

Du bør heilt klar ta kontakt med Posten. Men du kan kanskje venta til
etter at relisenseringa er ferdig, slik at me har ein klarare lisens å
visa til? Du kan jo òg spørja om det er mulig å få ein nedlasta versjon
til bruk i OSM.

> (Jeg tenker på brukonline-tjenesten. Selv om det ikke står
> uttrykkelig, så antar at filene som er tilgjengelig for nedlasting fra
> http://www.bring.no/144754/postnummertabeller fortsatt er fri for
> restriksjoner.)

Merk at desse berre inneheld ein brøkdel av den gamle EPAB-fila. For dei
som måtte vera interessert i det, har eg ein kopi av denne fila, som eg
brukar til å oppdatera http://geo.huftis.org/osm/epab/
Ta kontakt med meg utanfor lista om de ønskjer denne fila.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/
Jabber: karl at huftis.org