[NUUG kart] Stedbaserte påminnelser

Erik erik.ryb at gmail.com
Wed Apr 3 17:11:36 CEST 2013

Jeg har tenkt på noe liknende. Jeg ser for meg at man kan knytte dette til
en gjøremålsliste, der gjøremålene har en posisjon der de kan utføres. For
eksempel vil handlelisten være knyttet til matvarebutikker
(shop=supermarket), kanskje må man huske å låne en bok neste gang man er på
biblioteket (amenity=library), og man må huske å ta med seg noe hjem fra
jobb (en bestemt bygning/koordinat). Systemet kan da si ifra når brukeren
har et gjøremål i nærheten. Her kan man også utnytte åpningstidene som
ligger inne for en del butikker.