[NUUG kart] Frigjorte geodata for Asker

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Apr 15 21:28:35 CEST 2013

la. den 13. 04. 2013 klokka 16.12 (+0200) skreiv Petter Reinholdtsen:
> [Karl Ove Hufthammer]
>
> På hvilken måte er den bedre enn PDDL?  Jeg klarer ikke se en eneste
> måte den er bedre for de som skal bruke datasettene.

(eller heller CC0, som er mykje kortare og lettare å lesa) hadde vel
vore eit betre val.

Men forskjellane er i *praksis* likevel ikkje store. Me krediterer
uansett alltid alle i OSM, og det andre ankepunkt ditt fell òg under
ideelle rettar som me ikkje kan fråskriva oss i Norge (eller dei fleste
andre land i Europa), jf.
http://no.wikipedia.org/wiki/Ideelle_rettigheter

--
Karl Ove Hufthammer