[NUUG kart] Eksotisk bompengeløsning

Kristian Nyborg Dahl krdahl at live.com
Fri Aug 23 23:58:29 CEST 2013

Dette sjekket jeg på forhånd. Kartverkets gratisprodukter er i følge denne
siden lisensiert under Creative Commons:
http://www.statkart.no/Kart/Kartverksted/Lisens/

Her kan du lese den ukompliserte lisensen:
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/no/

Altså er det fullt lovlig å remikse og redistribuere kartverkets kart til
OSM. Jeg har gjort det de ber om, og føyd til Statens Kartverk som kilde.

Men jeg skulle allikevel gjerne hatt svar på det første spørsmålet.