[NUUG kart] Kartverket som kilde

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Thu Jul 4 22:38:53 CEST 2013

> Opplys meg gjerne. :)
>
> (Eg vert stadig overraska over kva som ikkje finst (dokumentert) i OSM.
> Det er godt mogleg det finst taggar som er brukte, men folk har gjerne
> ikkje skrive dei inn i wikien, og dei er ikkje «støtta».)

Det finnes en natural=slope, sjøl om den er lite brukt.

For haug så synes jeg personlig at det burde ha vært natural=hill,  sjøl om
"ingen" bruker det. Mener også at vi har hatt diskusjonen her før om at det
bør tagges til natural=peak? Eller var det kanskje ås?

Du kan jo også legge til place=locality på de du ikke finner andre tagger
for.

Espen

--
http://www.turkompisen.no