[NUUG kart] Anbefalt fartsgrense

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Mon Jul 8 10:28:05 CEST 2013

> Eg trur han meinar svingete grusvegar der vegmyndighetene ikkje har sett
> opp nokre fartsgrenser. Då er det teknisk sett fartsgrense på 80km/t men
> du må avpasse farten til langt under dette. Det har vert litt diskusjon
> om dette og tilsvarende problemer på dei internasjonale foruma også.
> Problemet er at du kan ikkje objektivt sette ei fartsgrense. Nokre vil
> seie at det er trygt å køyre i 60 der, mens andre (kansje under andre
> forhold) vil sei at du ikkje kan køyre over 40 der.

Med andre ord, sett speed limit til det den faktisk er, berik gjerne med
surface. Her er det vel rutingalgoritmen som må gjøre jobben mer presist,
f.eks. vekte på surface=* eller highway=* der "større" highway vektes
høgere f.eks primary/secondary vektes høgere enn unclassified osv..

--
MVH
Hans Olav Skogstad