[NUUG kart] Kartverket som kilde

Thomas Hirsch Thomas.Hirsch at kartverket.no
Tue Jul 9 08:10:42 CEST 2013

Fantastisk. :)

> source:name=http://url-til-faktaarket
> no-kartverket-ssr:id=12345 [ev. …:ssrobjid?]
> no-kartverket-ssr:date=2013-07-08

Ok.
Date bør helst settes til oppdateringsdato i datapackage.json (eller sist_oppdatert.txt), som vanligvis er nedlastingsdagens dato.

Hva med -

source:name=Kartverket
no-kartverket-ssr:url=http://url-til-faktaarket
no-kartverket-ssr:id=12345 [ev. …:ssrobjid?]
no-kartverket-ssr:date=2013-07-08

så har vi både en enhetlig kilde-tagg (som henviser til taggen i wiki, i hvert fall for de som vet) og en URL. Kilden er jo teknisk sett nedlastingen fra data.kartverket.no.

Og no-kartverket-ssr:objid kanskje?

> Interessant. Men eg veit ikkje heilt om eg forstår denne. Sjå for eksempel på objekta med ssrobj 2270807 til og 2270818 (ssrid 707895 og oppover). Er det 12 forskjellige plassar som ligg i nærleiken av kvarandre og som alle heiter Kråkås?!
> Viss dette er datakvaliteten på K-oppføringar, trur eg det er best å utelata dei.

Jeg vet ikke, men da er jeg enig. Vi kan jo utelate disse i første omgang, og undersøke litt mer.

> Eg meiner SSR-namnet, som *er* det einaste rette/offisielle namnet, bør brukast som «name». Det er dette som *skal* stå på kartet.

Ok.

> Lokale eller eldre variantar kan inn i loc_name eller old_name, slik at dei kan brukast ved søk (faktisk veldig nyttig). Eller i alt_name, om dette er ledig (dvs. det ikkje er fleire alternative godkjente namn i SSR). Men dette vert personen som flettar sitt ansvar. Vedkommande kan òg skriva ein «note» om dette.

Enig.

> Ja, det ligg gjerne mykje strid bak stadnamnvedtak. Trur både Kartverket og Språkrådet har lagt ut artig lesestoff om dette.

Ja, og lokalavisene i landet rundt. Pressetjenesten sin feed speiler det godt. :)

> Det som står på skilt er ofte heilt riv ruskande galt.

Noe vi bør nevne i import-guidelines, siden OSM ellers anbefaler å følge skiltene. :)

> Bør me då kutta ut alle SSR-objekta av typen 140 (adressenavn (veg/gate)) og 240 (vegstrekning)?

Ja. Det følger vegbasen i neste frislipp uansett.

> Så kanskje bruka koordinatane til den skrivemåten som er brukt i «name»?

Enig.

> Skal bli (forhåpentlegvis i løpet av nokon dagar). Det vert nok CSV-format

Flott, tusen takk. :)