[NUUG kart] Kartverket som kilde

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Jul 9 22:28:44 CEST 2013

ty. den 09. 07. 2013 klokka 06.10 (+0000) skreiv Thomas Hirsch:

> Ok.
> Date bør helst settes til oppdateringsdato i datapackage.json (eller
> sist_oppdatert.txt), som vanligvis er nedlastingsdagens dato.

Eg trur det er betre om det er oppdateringsdatoen til namneobjektet
(dvs. nyaste dato til ssrobjid, altså datoen som svarar til
«name»-taggen). Då kan me lett finna alle OSM-objekta som potensielt
treng oppdatering (mens datoen til datapackage.json ikkje gjev oss noko
slik informasjon).

> Hva med -
>
> source:name=Kartverket

Eller «Sentralt stadnamnregister, Kartverket», som er meir forklarande.

> no-kartverket-ssr:url=http://url-til-faktaarket
> no-kartverket-ssr:id=12345 [ev. …:ssrobjid?]
> no-kartverket-ssr:date=2013-07-08

Hørest bra ut (viss datoen er den eg viser til ovanfor).

> Noe vi bør nevne i import-guidelines, siden OSM ellers anbefaler å
> følge skiltene. :)

Ikkje dei norske retningslinjene … :)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Map_Features#Spelling_of_street_names

> (veg/gate)) og 240 (vegstrekning)?
>
> Ja. Det følger vegbasen i neste frislipp uansett.

Ja. Fint. (Men det har eg ein mistanke vert ein endå større jobb enn
SSR-importen …)

> CSV-format
>
> Flott, tusen takk. :)

Fekk ikkje gjort noko i dag, men «i løpet av nokre dagar» gjeld
framleis. :)

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/