[NUUG kart] Forenkling av GPX-spor

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Sun Mar 10 13:50:50 CET 2013

su. den 03. 03. 2013 klokka 16.31 (+0100) skreiv Guttorm Flatabø:
> Her er det eg brukar i eit lite skript:
>
> gpsbabel -i gpx -f "$1" \
>  -x transform,trk=rte,del \
> # Gjer alle ruter om til spor og slettar rutene
>  -x discard,hdop=6 \
> # Slettar alle punkt med HDOP over 6, trur eg, tilråinga er ofter 4,
> men det har ikkje fungert bra med mine spor frå mobiletelefon.
[...]

Dessverre lagrar ikkje Garmin-GPS-en min (Oregon 450) HDOP-verdiar i
spora (noko som er veldig rart, då dette er ein dedikert GPS, i
motsetning til mobiltelefonar).

Men eg fann følgjande veldig fine skript:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Travelling_salesman/gpx_reduce

Det verkar imponerande bra til å forenkla spora utan å mista detaljar.
Skriptet brukar ein del tid på forenklinga, og då vert eg automatisk
imponert og reknar med det tar ein skikkeleg djupanalyse for å finna den
beste forenklinga. :)

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/