[NUUG kart] Tracktype

Kjell Arne Olsen kjarnol at gmail.com
Tue May 14 12:49:19 CEST 2013

Beklager, denne havnet i kladd uten at det skjedde noe mer fra min side før
nå.

Ja, i taggehjelpen indikeres det at grade3 skal være mulig å kjøre bil på
uten problemer, så i hvert fall i min verden skal det gå helt fint med
vanlig sykkel også.

Her er en typisk grade3 slik jeg ser det:
https://lh6.googleusercontent.com/-q73F51tzbrM/TepelCWjcoI/AAAAAAAADkg/n_uY0JQROxo/s800/P1010756.JPG.
Dette er forøvrig http://www.openstreetmap.org/browse/way/116260551

I albumet http://picasaweb.google.com/jezebel.spirit/osm er det forøvrig
flere bilder av tracks og grensende mot path som kan være grunnlag for en
diskusjon om tracktype om noen er interessert. Både Hans Olav og jeg har
kartlagt i området her, og man kan finne noen eksempler på at vi vurderer
ulikt.

mvh
Kjell Arne