[NUUG kart] Vegdata fra kartverket

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Fri Aug 8 15:52:09 CEST 2014

ty. den 05. 08. 2014 klokka 10.15 (+0000) skreiv Sverre Didriksen:

> Mange av de store byene er tatt i alle fall. Til og med Asker hvor jeg
> bor er tatt, og det ser veldig bra ut. Det er gjort en utmerket jobb!

Ser Bergen ikkje er tatt. Eg kan godt ta den (gjerne i samarbeid med
andre – ser det er *mange* adresser). Men eg finn ingenting om
adresseimporten på
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue

Kan nokon som kjenner til korleis datasettet på
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Kartverket_import#Adresser
er laga dokumentera dette og oppretta ei eiga importside?

Så skriv me litt om korleis me gjer importen (forslag: halvmanualt, der
me kopierer adressene til bygningar der dette finst, og lar dei verta
ståande som nodar der det ikkje finst), sender e-post til den engelske
importlista, og tar det vidare derifrå.

--
Karl Ove Hufthammer
http://huftis.org/