[NUUG kart] Blocking user visa-import

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Fri Jul 4 21:50:50 CEST 2014

On Fri, 04 Jul 2014 18:19:20 +0200, Guttorm Flatabø
<post at guttormflatabo.com> wrote:

> Har ikkje du (eller andre) vore i kontakt med brukaren? Eg trur data at osm
> gjerne kunne tenkt seg å vite om brukaren har blitt varsla om at han er
> problematisk. Og om han ikkje har blitt varsla, så burde han jo bli
> det...

Denne brukeren har blitt kontaktet av flere her inne, tror ingen har fått
svar av vedkommende.

Jeg blir bare veldig matt når jeg ser områder som er "herpet" av importene
fra denne brukeren, når man legger ned mange timer med å prøve å bidra til
å gjøre osm til et bra navigasjonsverktøy så blir man ikke så happy for de
som ikke helt klarer å legge lista så høyt som den bør ligge på et
prosjekt som dette.

I tillegg sitter man ikke alltid med fasiten på hvordan det egentlig skal
se ut, og da sitter man igjen med en suppe som man ikke helt vet hva man
skal gjøre med...
Dagens utblåsning. :)

--
MVH