[NUUG kart] Presentasjon av bruker

Stein Arne Storslett sastorsl at gmail.com
Tue Jun 10 20:03:58 CEST 2014

Hei

En liten presentasjon av meg selv - sastorsl i OSM-sammenheng.
Har redigert et knippe veier/innsjøer mm i noen utvalgte områder. Forsøker
å lese meg opp på det som er skrevet på wiki, se hva andre har gjort
(spesielt ift bruk av tags) i ledige stunder.

Det er litt tid mellom at jeg har mulighet til å redigere, men jeg har
stort sett alltid med GPS og samler spor, både på tur og i bil, og spesielt
hvis jeg kjører i områder der jeg vet det er lite dekning i OSM.

Formålet mitt ifm OSM er å bidra med redigering der jeg kan *når* jeg kan,
og om noen vil ta i mot sporlogger så oversender jeg gjerne.

--
Stein Arne Storslett
Trondheim