[NUUG kart] highway=footway i skogen (Var: Når vei er skispor)

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Fri Jun 13 12:59:15 CEST 2014

OK, dette vet jeg ikke egentlig så mye om selv, men definisjonen de gav
meg brøt ikke egentlig med den som står i oxford dictionary - de bare la
til en informasjon om at navnet ble mest brukt om militære, midlertidige
løsninger mens boardwalk var permanent og sivilt.
Har du sjekket boardwalk i Oxford Dictionary?
<http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/boardwalk>
" A wooden walkway across sand or marshy ground."

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64