[NUUG kart] Lurer på denne import brukeren

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu May 1 14:23:18 CEST 2014

Bare en kort kommentar til eksempel 1: Når du zommer nærmere som på bilde 2 så er du i WMSen over på et datasett som er langt mer nøyaktig enn det frigitte N50. Så det må vi ikke bruke i sammenligningen her. For meg ser det ut til at bekken er riktig i forhold til dataene fra N50. Problemer med det jeg tidligere har tittet på er at det var både to og tre duplikater av både punkter og linjer, og at dataene ikke hang sammen med eksisterende data.

-Sverre