[NUUG kart] Lurer på denne import brukeren

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Fri May 2 08:56:49 CEST 2014

> Jeg kan lite om lisenser egentlig, men vil tro du bryter de om du tracer dataene fra de zoomnivåene som ikke er frigitt.

Jeg har sendt av gårde en mail til kartverket med spørsmål om dette,
så får vi se.

WMS-tjenesten som lå i bakgrunnen så forresten ut til å være
wms.topo2. Denne bruker wms.fkb2(?) på høy zoom og wms.kartdata2 på
lav zoom. Ved å bruke wms.kartdata2 isteden, skal den holde seg til
kart basert på frigjorte data.

Geir Ove