[NUUG kart] Forslag til dugnad for adressenode-import

Ruben Undheim ruben.undheim at gmail.com
Wed Oct 1 22:57:56 CEST 2014

Som noen av dere kanskje la merke til, tok jeg meg friheten til å
tweake litt på wiki-sida (egentlig bare for å si at vi ikke vil fjerne
data i denne omgang) og sende inn en melding til "import"-lista for
OSM. Mitt inntrykk er at alle er enige om at vi vil få adressene inn.
Og det å droppe å nevne at vi vil fjerne data i denne omgang, ser jeg
på som den eneste løsninga i dag, siden vi har flere bidragsytere som
ikke vil akseptere sletting nå.

Hvis dere er kritiske til det jeg gjorde, tar jeg gjerne imot kritikk.

Mvh.
Ruben