[NUUG kart] Dønna kommune.

Sigurd Stordal opuskreatoren at gmail.com
Sun Oct 5 13:30:38 CEST 2014

Dønna kommune ser det ut som akkurat er i ferd med å skaffe seg veinavn,
med en høringsfrist satt til 17 oktober i år så kommer vel dette inn hos
kartverket kort tid etter dette.

Håper ikke det blir for mye støy av dette, men jeg tenkte jeg skulle ta
en titt på det som er av kommuner uten data fra kartverket for å se hva
som finnes av info på nettstedet til kommunen.
Så kan vi kanskje diskutere evnt hva vi skal gjøre med dem deretter,
skal vi vente til data kommer i kartverket, eller skal vi starte å ta
disse manuellt.